پول فیفا در نیمه راه هاییتی گم شد
نوشته شده توسط : lsdf

به گزارش رویترز، فیفا اعلام كرد، در سال 2010 به درخواست عضو سابق كمیته اجرایی این تشكیلات و رییس وقت كونكاكاف' جك وارنر' این مبلغ اهدایی خود را به فدراسیون ترینیداد و توباگو فرستاده است.

طبق بیانیه فیفا این مبلغ 250 هزار دلار بوده كه به حساب فدراسیون ترینیداد و توباگو ارسال شده ولی فدراسیون هاییتی فقط 60 هزار دلار از این مبلغ را دریافت كرده است.

این نهاد حاكم بر فوتبال جهان می گوید تاكنون ' پاسخی قانع كننده' درباره سرنوشت 190 هزار دلار باقی مانده از سوی فدراسیون ترینیداد و توباگو دریافت نكرده است.

در بیانیه فیفا كه برای رویترز ارسال شده ، آمده است: ما می توانیم تایید كنیم كه فیفا فورا كمك خود را برای زلزله زدگان هاییتی ارسال كرده است. این كار به درخواست رییس وقت كونكاكاف ' جك وارنر' صورت گرفت و بلافاصله به حساب فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو واریز شد تا در اختیار مسئولان مربوطه در هاییتی قرار گیرد.

در این بیانیه اضافه شده است: فیفا همچنین تایید می كندكه اتحادیه فوتبال هاییتی درپاییز 2011 فقط 60 هزار دلار از این مبلغ را دریافت كرده است. متعاقب آن؛ فیفا در نامه ای در اكتبر سال 2011 از فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو خواستار توضیح كامل سرنوشت این پول شد.

فیفا افزود: تا این زمان پاسخی قانع كننده دریافت نشده است.

دو سال پیش ، زلزله هفت ریشتری در هاییتی به مرگ 30 هزار نفر و بی خانمان شدن 5/1 میلیون نفر منجر شد.

وارنر مدتی مشاور فدراسیون فوتبال ترینیداد و توباگو بود كه سال گذشته در پی رسوایی رشوه گیری در فیفا مجبور به كناره گیری از قدرت در فیفا و عضویت در كمیته اجرای این تشكیلات شد.

1553





:: برچسب‌ها: سفر , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: